Mocna obsada do promocji Gliwic


Zza kulis mediów zdradzam niniejszym, że informacje prasowe o działalności gliwickiego samorządu docierają ostatnio z coraz większej ilości źródeł. Nowe, choć znane na „lokalnym medialnym rynku” twarze uzupełniły w ciągu minionych miesięcy obsadę osób odpowiedzialnych za promocję miasta, a do tego nietrudnego chyba zadania zaprzęgnięty został ostatnio profesjonalny zespół jednej z firm zajmujących się tzw. piarem – Imago PR.

O tym, że promocją miasta mającego takie aspiracje jak Gliwice powinni się zająć profesjonaliści z zewnętrznych firm – sugerowaliśmy kilkukrotnie, po raz pierwszy podczas trudnej do przeprowadzenia z urzędowych pokojów akcji „Gliwice nadają ton”. Dlatego zapowiadamy – nie zamierzamy się czepiać. Nic to, że pomoc Imago PR nieoceniona być może m.in. w poprawianiu wizerunku prezydenta, szarpanego stąd i stamtąd m.in. przez inicjatorów trzeciego referendum (liczba trzy na Śląsku ma chyba szczególne znaczenie). Nazwijmy to wartością dodaną i przyjmijmy wyjaśnienia na nasze ciekawskie pytania udzielone przez Ninę Drzewiecką, niegdyś „koleżankę po fachu”, od niedawna pełniącą funkcję właśnie kierownika referatu promocji.

„W dniach 10-12 września odbędzie się w Gliwicach 8 Zgromadzenie Generalne WTA. Przedsięwzięcie tej rangi i o tej skali wymaga kilkumiesięcznych przygotowań i szeroko zakrojonej kampanii promocyjnej. Z tego względu  zdecydowaliśmy się na powierzenie części zadań związanych z przygotowaniami, organizacją i przeprowadzeniem imprezy  firmie zewnętrznej.

Agencja Imago PR zaangażowana jest od wielu lat w organizację przedsięwzięcia o bardzo podobnych charakterze czyli Europejskiego Kongresu Gospodarczego. Dodatkowo Imago PR wspiera Miasto Gliwice w działaniach zmierzających do zapewnienia mieszkańcom aglomeracji bezpłatnego przejazdu autostradową obwodnicą miasta. Ze względu na przedłużający się proces decyzyjny w tej sprawie konieczne było rozważenie różnych, nawet niekonwencjonalnych sposobów działania w tej niezwykle istotnej sprawie.”

Pani Ninie szczerze gratulujemy „grupy wsparcia”, która stworzyła m.in. emitowaną w TVP reklamówkę miasta i zbliżającego się spotkania WTA. Chociaż docierają do nas dość podzielone zdania na temat treści spotu (że nienaturalny, że nie pokazuje prawdziwego miasta itp.), nam się naprawdę podoba. Gliwice – Śląsk pokazany z perspektywy szklanych domów a nie wyeksploatowanych we wszystkich przejawach sztuki obrazkowej familoków, to miejsce, z którego chce się być dumnym.

Na zakończenie dodam jeszcze prywatnie: Panie Marku Jarzębowski, dla mnie zawsze będzie Pan pierwszym i najważniejszym źródłem informacji. Po prostu lubię jak Pan trochę pokrzyczy.

kuna

Zostaw komentarz

"));